§ 1
Postanowienia wstępne
- Sprzedaż treści cyfrowych za pośrednictwem strony internetowej Dobry Przewoźnik Szkolenia realizuje Damian Król, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Dobry Przewoźnik Szkolenia Damian Król, z siedzibą w 38-246 Szerzyny, Szerzyny 120, posługujący się numerem NIP: 9930670952
- Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@dobryprzewoznikszkolenia.pl. Numer telefonu Sprzedawcy: 517 970 143, 786 177 066. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8:00 – 16:00. Prosimy o kontakt telefoniczny tylko w sprawach pilnych, na wiadomości email odpisujemy w większości do 24 godzin.
§ 2
Definicje
- Kupujący – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca/Usługodawca – właściciel i administrator Serwisu Dobry Przewoźnik Szkolenia, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Dobry Przewoźnik Szkolenia Damian Król, z siedzibą w 38-246 Szerzyny, Szerzyny 120, posługujący się numerem NIP: 9930670952
- Platforma Szkoleniowa– strona internetowa, znajdująca się pod adresem dobryprzewoznikszkolenia.pl, umożliwiająca Użytkownikom/Klientom/Uczestnikom korzystanie z zasobów Serwisu, w szczególności przeglądanie zasobów Serwisu, zakup i dostęp do zakupionych kursów i szkoleń w systemie e-learning, udostępnionych do pobrania dokumentów, grafik i innych materiałów.
- Użytkownik– osoba, korzystająca z zasobów Serwisu bez konieczności logowania (po uprzedniej rejestracji i założeniu konta w Serwisie).
- Klient– osoba, która dokonała rejestracji i posiada konto w Serwisie.
- Uczestnik – osoba, która po dokonaniu rejestracji i założeniu konta w serwisie wykupiła dostęp do udostępnionych szkoleń/kursów.
- Szkolenie/kurs– zestaw dokumentów, prezentacji, ćwiczeń, testów, ankiet, zapisów audio i video, obejmujący zakres wiedzy i praktyki, udostępnionych na Platformie Szkoleniowej.
- Rejestracja w Serwisie– czynność, polegająca na podaniu przez użytkownika wymaganych danych, niezbędnych w celu uzyskania dostępu do niektórych zasobów Serwisu. Czynność ta polega na wybraniu odpowiedniego loginu i hasła, podaniu imienia i nazwiska, kontaktowego adresu e-mail oraz danych, niezbędnych do ewentualnego wystawienia rachunku po zakupie szkolenia/kursu. Rejestracja w Serwisie nie jest możliwa z wykorzystaniem loginu, zajętego uprzednio przez innego Użytkownika.
- Konto – konto klienta w Serwisie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach.
- Nazwa użytkownika/Login– ciąg znaków (jawny), ustalany przez Klienta/Uczestnika na potrzeby rejestracji w Serwisie i korzystania z jego zasobów.
- Hasło– ciąg znaków (niejawny, znany tylko Klientowi/Uczestnikowi), niezbędny do poprawnego zalogowania się w Serwisie i korzystania z jego zasobów, w tym z udziału w udostępnionych w Serwisie kursach/szkoleniach.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Koszyk – element oprogramowania Serwisu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu.
- Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu.
§ 3
Wymagania techniczne
- Do korzystania z zasobów serwisu, w tym uczestnictwa w organizowanych za pośrednictwem serwisu kursach/szkoleniach, niezbędne są:
– urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
– aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
– włączona obsługa plików cookies,
– zainstalowany program FlashPlayer i AdobeReader.
- Uczestnik, który na skutek usterek po stronie Serwisu nie ma możliwości korzystania z niego, w miarę możliwości zgłasza ten fakt Usługodawcy za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie (dane teleadresowe w zakładce „Kontakt”). Usługodawca niezwłocznie podejmuje wszelkie kroki, celem przywrócenia sprawnego funkcjonowania Serwisu.
§ 4
Informacje ogólne
- Za pośrednictwem Serwisu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż materiałów szkoleniowych. Za pośrednictwem Serwisu, Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Serwisu.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się zapisać do newslettera, Sprzedawca świadczy również na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na przesyłaniu Kupującemu wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach Sprzedawcy. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej między Kupującym a Sprzedawcą.
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Serwisu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Serwisu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Serwisu możliwe jest po założeniu Konta.
- Ceny podane w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz rabaty, kupony, o których Klient jest informowany na stronach Serwisu w trakcie składania Zamówienia.
§ 5
Zakładanie Konta w Serwisie
- Aby założyć Konto w Serwisie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres, kod pocztowy i miasto, numer telefonu i adres e-mail.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 1.
§ 6
Zasady składania Zamówienia
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- zalogować się do Serwisu,
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”,
- kliknąć przycisk „Zapłać”, wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.
§ 7
Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności za zamówione produkty:
- przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
- Jeżeli Kupujący wybrał przy składaniu zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności celem dokonania płatności za zamówienie. Jeżeli Kupujący wybrał płatność przelewem bankowym, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia oraz instrukcją dokonania płatności. Zapłata za zamówienie powinna nastąpić w ciągu 7 dni od zawarcia umowy.
- Szczegółowe informacje na temat akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Serwisu.
§ 8
Wykonanie umowy sprzedaży
- Z chwilą opłacenia zamówienia między Kupującym a Sprzedawcą dochodzi do zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych objętych zamówieniem.
- Dostęp do platformy e-learningowej następuje po zaksięgowaniu wpłaty.
- Aby wziąć udział w zakupionym przez siebie Szkoleniu/kursie, Uczestnik loguje się do Serwisu za pomocą ustalonych przez siebie loginu i hasła.
- Uczestnik przyjmuje do wiadomości, iż wszelkie zasoby, udostępnione mu w trakcie korzystania z Serwisu, objęte są prawem autorskim w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a prawo autorskie do wszelkich zasobów w ramach Serwisu należy do Usługodawcy.
- Uczestnik przyjmuje do wiadomości i zobowiązuje się do stosowania zakazu udostępniania swojego konta w Serwisie osobom trzecim. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, powstałe po stronie Uczestnika na skutek udostępnienia przez niego swojego konta w Serwisie osobom trzecim.
- Uczestnik przyjmuje do wiadomości i zobowiązuje się do stosowania zakazu wszelkiej nieautoryzowanej modyfikacji treści Szkoleń/kursów i udostępnionych materiałów.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo zawieszenia konta Uczestnika oraz cofnięcia przyznanego mu loginu i hasła w sytuacji, gdy Uczestnik podejmuje działania, zagrażające sprawnemu funkcjonowaniu Serwisu. Usługodawca wymienia tu w szczególności: przerabianie, usuwanie zasobów Serwisu, zachowania sprzeczny z zasadami współżycia społecznego. Opłata za zakupione produkty nie jest zwracana.
§ 9
Odstąpienie od umowy
- Dokonanie zakupu w serwisie Dobry Przewoźnik Szkolenia oznacza zgodę konsumenta na dostarczenie treści cyfrowej.
- Przedmiotem sprzedaży jest treść cyfrowa udostępniona klientowi w całości od razu, poprzez platformę szkoleniową. W momencie uzyskania przez kupującego dostępu do kursu, usługa zostaje uznana za wykonaną.
- Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku produktów cyfrowych (ebooki, e-wydania, subskrypcja, e-prenumerata) po ich otrzymaniu, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
§ 10
Reklamacje
- W przypadku ujawnienia się wad produktów, sprzedawanych za pośrednictwem Serwisu Dobry Przewoźnik Szkolenia, Uczestnik ma prawo złożenia reklamacji. Reklamacja winna zostać złożona w formie pisemnej, za pośrednictwem adresu e-mail, wskazanego w zakładce „Kontakt”.
- Reklamacja Uczestnika winna zawierać jego imię i nazwisko, nazwę Szkolenia/kursu, którego reklamacja dotyczy, opis reklamacji wraz ze wskazaniem żądania Uczestnika oraz przytoczenie okoliczności uzasadniających reklamację.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca zwraca środki Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.
§ 11
Prawa autorskie
- Wszelkie materiały opublikowane w Serwisie Dobry Przewoźnik Szkolenia, stanowią wyłączną własność Usługodawcy. Są one objęte prawem autorskim w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 roku, nr 24, poz. 83 z późn. zm). Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów i zasobów, z zastrzeżeniem §9 ust. 2 wymaga każdorazowo pisemnej zgody Usługodawcy.
- Wszelkie materiały zawarte w poszczególnych Szkoleniach/kursach (w szczególności opracowania tekstowe, pliki graficzne, pliki PDF, wzory pism i umów, kalkulatory, szablony, nagrania audio i video) mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Uczestnika. Uczestnik może je kopiować i wykorzystywać bez pisemnej zgody Usługodawcy wyłącznie na użytek własny, w tym na potrzeby działalności zawodowej (niekonkurencyjnej w stosunku do Usługodawcy), bez prawa do rozpowszechniania.
§ 12
Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Serwisu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Serwisu zbierane są wyłącznie w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Serwisu mogą być: w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- Dane osobowe Uczestników są anonimizowane – korzystając z usług serwisu, Uczestnik posługuje się określoną przez siebie nazwą Użytkownika. Żadne dane osobowe nie są widoczne dla osób trzecich.
§ 13
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Użytkownik/Klient, stając się Uczestnikiem (dokonując zakupu Szkolenia/kursu w Serwisie) wyraża dobrowolnie zgodę na wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.