To nie prawda, że kierowcy nie chcą się szkolić. Oni po prostu nie muszą.

Stwórz swój własny zespół kompetentnych kierowców! Osiągnij „czyste tacho” bez marnowania czasu i bez wysiłku!

Ważne pytanie do właścicieli firm transportowych, którzy mają problem z niekompetentnymi kierowcami:

Czy Twoja Firma transportowa również ma problem ze stworzeniem stałego zespołu, złożonego z kompetentnych ludzi, którym można zaufać?

Czy Twoi kierowcy jeżdżą jak chcą? Nie wykorzystują czasu pracy, co powoduje, że spóźniają się na załadunki i rozładunki? A może przeginają czas pracy, co w konsekwencji przekłada się na wysokie mandaty i walkę z ITD.?

Ręce opadają. Próbowałem wszystkiego, prośba, premie, groźba. Nic się nie zmienia

Przedsiębiorco, czy wiesz że:

  • Rotacja pracowników i brak kompetentnej kadry oznaczają dla firmy gigantyczne problemy i stanowią jeden z najważniejszych czynników ryzyka biznesowego?

 

  • Kapitał ludzki jest jednym z elementów budujących przewagę nad konkurencją? Firma transportowa, która dba o utrzymanie swoich pracowników, ich zadowolenie z pracy  – ma lepsze wyniki finansowe oraz skuteczniejsze efekty w poszukiwaniu nowych pracowników.  

 

  • Twoi kierowcy wolą rozwiewać wątpliwości związane z przepisami dotyczącymi czasów pracy w Internecie, zamiast sięgnąć do pewnego źródła?

A jeśli powiem Ci, że jest sposób na to, by stworzyć kompetentny zespół kierowców, których nie trzeba stale pilnować i prowadzić za rączkę jak małe dziecko, którzy mają „czyste tacho”, bez wydawania ogromnych pieniędzy, bez wielkiego wysiłku…

  • Czy w końcu poczułbyś ulgę?
  • Czy przestałbyś się obawiać, że kontrola inspekcji jest zagrożeniem dla podstaw funkcjonowania Twojej firmy?
  • Czy uwierzyłbyś w ludzi (pracowników), w ich dobre chęci i kompetencję?

Nie po to masz swój biznes, aby całymi dniami się martwić, który z kierowców dziś coś nawali, który pomyli drogi, a potem będzie naginał czas jazdy, aby zdążyć na załadunek. Nie po to zarabiasz pieniądze, żeby płacić mandaty i utrzymywać „dziadków” z Inspekcji Transportu Drogowego.

7 głównych powodów, dlaczego Ty i inne firmy transportowe mają problem z kierowcami – łajzami, z plagą naruszeń czasu pracy, z mandatami ITD:

Jest to nieprawda! Rozporządzenie (WE) nr 561/2006 Art. 10.3 wyraźnie mówi: Przedsiębiorstwo transportowe odpowiada za naruszenia przepisów, których dopuszczają się kierowcy tego przedsiębiorstwa […]. A w art.10.2. znajdujemy uszczegółowienie: Przedsiębiorstwo transportowe organizuje pracę kierowców […] w taki sposób, aby kierowcy ci mogli przestrzegać przepisów rozporządzenia (EWG) nr 3821/85 oraz przepisów rozdziału II niniejszego rozporządzenia. Przedsiębiorca jest zatem odpowiedzialny za wszystkie naruszenia swoich kierowców w obszarze czasów pracy (rozdział II Rozporządzenia 561/2006) oraz związanych z tachografem (rozporządzenie (EWG) nr 3821/85).

Jakie szkolenia odbyły się w Twojej firmie transportowej przez ostatni rok?

Czy wiesz że, kapitał ludzki jest jednym z elementów budujących przewagę nad konkurencją?

Kierowcy sami się nie zmotywują do podnoszenia swoich kwalifikacji, ponieważ sytuacja na obecnym rynku transportowym powoduje, że przedsiębiorcy biorą każdego kierowcę z pocałowaniem ręki! Choćby był kulawy, ślepy na jedno oko, choćby nie potrafił czytać mapy, obsługiwać nawigacji, gubił dokumenty!!!  Przecież lepszy taki kierowca, niż żaden! Lepszy taki, którego trzeba asekurować przez GPS, niż auto, które stoi na bazie! Jeśli auto stoi na bazie – leasingi trzeba płacić z własnej kieszeni!

Czasami prawda jest taka, że spedytorzy, dyspozytorzy i właściciele firm transportowych też nie znają dokładnie przepisów dotyczących czasu pracy kierowców, a zajmują się planowaniem tras? Jak więc się to odbywa? Na oko?

Niestety właściciele firm transportowych często przedkładają interes finansowy ponad potrzeby człowieka. Internet, aż kipi od kierowców, którzy czują się niesprawiedliwie potraktowani. Oczywiście nie jest to całkowicie wina właścicieli firm transportowej – a raczej tego, że nikt kierowcom nie tłumaczy skąd się biorą ich wypłaty. Nikt im nie tłumaczy zależności między czasem pracy, za który dostają wynagrodzenie, a czasem, który kierowca spędza w kabinie pojazdu, ale nie jest to jego czas pracy. Kierowca, który nie zna tych zależności ma wieczny żal, bo on musi siedzieć w budzie i tyrać, a szef jeździ nowym Porsche Panamerą, które zarobił okradając właśnie jego – biednego kierowcę.

Standardowe szkolenia oferują naukę metodą kilkugodzinnego gadania. Wiedzę przekazuje ekspert/prawnik, ubrany w drogi garnitur. Jak szkolny belfer stoi na środku sali ze wskaźnikiem w dłoni, i tłumaczy prawo (ustawy, akty prawne) ludziom, którzy z prawem mają tyle wspólnego, co koń z koniakiem. Takie szkolenia oferują dużą ilość materiału na raz, co powoduje zapamiętanie go, ale tylko na krótki okres czasu. Wiem, że tak się przyjęło, tak wygląda cały nasz system edukacji. Tak skonstruowana jest większość szkoleń. Ale to nie działa! Albo działa nieskutecznie! Albo działa za krótko!

W wyrokach sądowych wydanych po odwołanych przedsiębiorców od mandatów ITD. powtarza się zachęta do takiego konstruowania wynagrodzeń kierowców, które będą premiowały jazdę bez naruszeń lub stosowały jakiś system kar i nagród. Premie stosowane co miesiąc lub system kar/nagród stosowany co miesiąc na 100% bardziej zmotywuje kierowcę do jazdy z „czystym tacho”, niż widmo mandatu, raz na ruski rok.

Czy masz świadomość, że kontrola ITD. na drodze prowadzi do kontroli w firmie? Każde naruszenie wykryte podczas kontroli (drogowej/w firmie) jest opisane wg wagi naruszeń. UWAGA!!! 3 BPN (Bardzo Poważne Naruszenie) w ciągu roku lub 1 NN (Najpoważniejsze Naruszenie) – powoduje wszczęcie postępowania o utratę dobrej reputacji. Dobra reputacja jest jednym z warunków koniecznym do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego! Utrata dobrej reputacji oznacza utratę prawa do wykonywania zawodu!

Czy masz ciągłe wątpliwości związane z czasem pracy kierowców? Często googlujesz informacje w Internecie? Nie wiesz jak zinterpretować ustawę? Zawsze na linii kierowca –  spedytor są rozbieżności, i nie wiadomo, kto ma rację, a kto się myli? Stres, niepewność, ciągłe szukanie i przypominanie sobie pewnych rzeczy, obawa czy ten artykuł nadal jest aktualny, czy może się zmienił – znasz te uczucia z własnego doświadczenia? A może czasami dzwoni do Ciebie kierowca z pytaniem dotyczącym czasu pracy, ale Ty nie jesteś pewny, co masz powiedzieć… Jest Ci głupio, bo wykazujesz się brakiem kompetencji? 

Kierowca nie jest Twoim wrogiem. Kierowca nie jest nauko-oporny.

UWAGA!
Kierowca nie ma motywacji do tego,
by sam podnosić swoje kwalifikacje!
Jeśli nie sprawdzi się u jednego pracodawcy, jest tysiąc innych, którzy będą błagać go o to, by dla nich jeździł!!!

Niestety taka jest prawda. Rynek transportowy stawia kierowcę w pozycji lepszej, niż właściciela firmy transportowej.
Ale to nie znaczy, że Ty nie możesz nic zrobić.
Nie musisz wymyślać koła na nowo – gotowe rozwiązania można znaleźć choćby w wyrokach sądowych.

Zainwestuj w siebie i swoich kierowców – to Ty zadbaj o ich kompetencje!

Czy myślisz, że to za dużo pracy?
To tylko 3 proste kroki!

Wprowadź nasz gotowy system szkoleniowy, odporny na rotację kierowców, który będzie najlepszym środkiem prewencyjnym przed mandatami Inspekcji Transportu Drogowego.

Stwórz dobry system motywujący i nagradzający za efekty, wg naszych podpowiedzi. Spełnij tym samym obowiązek zapewnienia właściwej organizacji i dyscypliny pracy w firmie transportowej.

Uwolnij się od „niańczenia”. Przeżuć obowiązek dbania o „czyste tacho” na kierowców. Uwolnij swój czas i poświęć go na ważniejsze rzeczy.

Przedstawiamy Ci szkolenie, które spełnia wszystkie powyższe punkty!
Ekspert czasu pracy kierowców –
może stać się lekiem na Twoje problemy.

Jest to program kompletnego szkolenia dla całej firmy transportowej na pół roku, który pozwoli Tobie oraz Twoim pracownikom zostać ekspertem czasu pracy kierowców.

Jest to idealne rozwiązanie Twoich problemów, ponieważ nie wymaga od Ciebie wiele wysiłku. Dlaczego? Wszystko zostało przygotowane za Ciebie. Szkolenie ma za zadanie również odciążyć właściciela firmy transportowej – dzięki motywującej strukturze wynagrodzeń przerzuca obowiązek dbania o czas pracy na kierowców.

To szkolenie działa w tle, tzn. nie ingeruje w bieżącą działalność Twojej firmy. Jest przystosowane dla grupy zawodowej kierowców, którzy pół życia są w pracy, a w drugiej połowie swojego życia chcą odpocząć i nadrobić czas z rodziną, a nie siedzieć na wykładach. Dzięki temu nie musisz się już zastanawiać jak zmusić kierowców, żeby przyszli na szkolenie. Jakiego szkoleniowca wybrać, jak duży budżet przeznaczyć i na jak długo w pamięci pozostanie wiedza. Problem kierowców jeżdżących niezgodnie z przepisami rozwiązuje się sam.

Przygotowaliśmy dwie formy nauki:

Aplikacja do fiszek

Aplikacja ta jest dostępna na telefon i komputer. Została oparta o metodę nauki przez powtórzenia i naukę rozłożoną w czasie wg krzywej zapominania Hermanna Ebbinghausa (według niemieckiego psychologa Hermanna Ebbinghausa krzywa zapominania jest to zależność między ilością przechowywanej informacji w pamięci, a upływem czasu). Dlatego częste powtórki rozłożone w czasie powodują, że można uczyć się rzadziej, a skuteczniej.

On-line

W formie standardowego szkolenia on-line w panelu klienta na stronie internetowej – przygotowana z myślą o spedytorach i dyspozytorach. Pozwala na szybsze pochłanianie wiedzy. Umożliwia sprawdzić coś na szybko w sytuacjach kryzysowych. Dodatkowo każdy temat posiada taryfikatory kar oraz porównanie kar dla kierowcy i dla przedsiębiorcy.

W ramach szkolenia Ekspert czasu pracy kierowców otrzymasz:

Fiszki z Rozporządzenia (WE) 561/2006, Umowy AETR, Ustawy o czasie pracy kierowców, Rozporządzenia NR 165/2014 w sprawie tachografów stosowanych w transporcie drogowym;

Dostęp do platformy on-line, która zawiera: 10 najważniejszych tematów dotyczących przepisów o czasach pracy, jazdy i odpoczynków kierowcy (czyli ok. 60 stron materiałów).

Wyjaśnienie motywującej struktury wynagradzania, instrucję wprowadzenia jej w firmie oraz ankietę dla kierowców, badającą zadowolenia z wynagrodzenia.

Porównanie kar dla kierowcy i dla przedsiębiorcy w ramach tego samego naruszenia;

Grafiki i wykresy, które pomagają zrozumieć najtrudniejsze zagadnienia, oraz są najlepszą formą nauki dla tzw. wzrokowców (ludzie, którzy uczą się przez zapamiętywanie obrazów).

Instrukcję wykonania szkolenia w firmie oraz instrukcję wprowadzenia motywującej struktury wynagrodzeń dla kierowców.

Zestaw 6 zabawnych plakatów na każdy miesiąc szkolenia, do zawieszenia w pomieszczeniach firmowych. Oraz linki do śmiesznych filmów, które możesz rozesłać kierowcom dla rozluźnienia atmosfery.

Jako jedyni na polskim rynku szkoleń dla transportu drogowego wykorzystujemy metodę nauki przez fiszki wg krzywej zapominania.

Wg badań Hermanna Ebbinghausa na temat ludzkiej pamięci, okazuje się, że człowiek po 20 minutach od poznania i nauczenia się czegoś nowego, zapomina aż 42% nowego materiału. Po 24 godzinach – zapomniana 67% materiału. Po 31 dniach traci aż 79%, a po 60 dniach zapomina prawie wszystko – czyli aż 90% materiału. Jak zatem odwrócić skutki zanikania wiedzy? Według Ebbinghausa prawdopodobieństwo zapamiętania jakiejś informacji zależy od liczby jej powtórzeń. Dlatego więcej korzyści z nauki osiągniesz robiąc częste powtórki, ale z dłuższymi przerwami. Jest to zdecydowanie lepsza forma nauki niż opanowując większą partię materiału naraz, jak to się dzieje w tradycyjnych szkoleniach stacjonarnych. Dodatkowo wygodna forma aplikacji, dostępna w Twoim telefonie, Twoich kierowców, dyspozytorów, zapewnia naukę dostosowaną do możliwości danej osoby, jej czasu, dobrych chęci oraz stopnia opanowania materiału.

Korzyści jakie daje Ci szkolenie Ekspert czasu pracy kierowców:

Daje wiedzę na poziomie inspektora ITD

Uczysz się z materiałów szkoleniowych dla organów kontroli, czyli tzw. Wytycznych TRACE. TRACE jest to zbiór dostępnych dla organów kontroli w całej UE wskazówek, takich jak wytyczne, objaśnienia i orzeczenia sądowe.

Zapewnia właściwą organizację i dyscyplinę pracy

Możesz użyć tego argumentu jeśli wejdziesz w konflikt z ITD

Jest działaniem prewencyjnym

Chroni Cię przed mandatami oraz zabezpiecza przed kontrolą Inspekcji Transportu Drogowego w przedsiębiorstwie.

Jest dostosowane do grupy zawodowej kierowców

Nie masz problemów ze zrozumieniem. Pytania i odpowiedzi na fiszkach napisane są językiem kierowców, a nie jakimś prawniczym żargonem.

Jest najbardziej praktyczne jak tylko się da!

Nie marnujesz czasu. Pytania na fiszkach odzwierciedlają prawdziwe problemy kierowców, a nie sytuacje hipotetyczne. Pytania zebrane zostały z forów internetowych np. etransport.pl, z grup facebookowych, z komentarzy pod filmami na youtube!

Jest tanie

Masz możliwość przeszkolenia wielu osób w ramach tej samej ceny oraz możliwość wielokrotnego powtarzania tego szkolenia w przyszłości.

Dlaczego warto uczyć się od nas?

Dobry Przewoźnik Szkolenia to Sylwia i Damian. Pracujemy w małej firmie transportowej na południu Polski. Od lat borykamy się na co dzień z tymi samymi problemami co Ty. Szukamy odpowiedzi na te same pytania co Ty. Nie tak dawno temu przeszliśmy tą samą drogę co Ty.

Od firmy transportowej, dla której szkolenia to była strata czasu i pieniędzy.

Do firmy transportowej, która się rozwija. Która nie traci pieniędzy, klientów i wizerunku. Która potrafi zadbać o wysoko wykwalifikowany zespół ludzi. Ludzi, którzy się szanują i sobie ufają.

Jest nam dobrze w swojej pracy.

Polecam jako spedytor i kierowca z kilkuletnim stażem.

"Cały ten program jest idealnie dostosowany do aktualnych potrzeb firm transportowych, spedytorów oraz w głównej mierze kierowców zawodowych. A aplikacja do nauki to rewelacyjny pomysł!!! Polecam jako spedytor i kierowca z kilkuletnim stażem."
Anna
Spedytor/kierowca

Aplikacja świetna sprawa, sam bym na to nie wpadł!

"Kurs warty swojej ceny. Dużo rzeczy się dowiedziałem, część sobie przypomniałem. Fajne jest to, że dostałem gotowe rozwiązania do wprowadzenia w swojej firmie. Faktycznie oszczędziło mi to wiele czasu. Aplikacja świetna sprawa, sam bym na to nie wpadł!"
Bogdan
Przedsiębiorca

Czy to szkolenie się opłaca?

Zdecydowanie tak! Jeśli sprawdzisz rynek szkoleń online dotyczących czasu pracy kierowców to z pewnością natkniesz się na takie oferty:

  • Szkolenie trwające łącznie 4,5 godziny, cena 599 złotych brutto/za osobę,
  • Szkolenie na 6 godzin zegarowych, cena 690 zł netto /za osobę,
  • Szkolenie trwające 4,5 godziny, cena 700 zł netto /za osobę.

Policz, ile wydasz, jeśli zatrudnisz szkoleniowca, który przyjedzie do firmy przeszkolić Twoich kierowców? Trzeba zapłacić też kierowcom, bo szkolenie odbywa się w ich godzinach pracy. Pasuje również podać kawę, ciasto… Szkolenie Ekspert czasu pracy kierowców możesz wykorzystać nie tylko dla jednej osoby, ale dla wszystkich osób w swojej firmie. Płacisz raz. A możesz je przeprowadzić taką ilość razy, jaka będzie niezbędna.

A co najważniejsze to nie jest zwykłe szkolenie. To system opracowany po to, by każdej osobie w Twojej firmie uprościć życie. Standardowe szkolenia poruszają jedynie temat przepisów prawnych. My dajemy Ci aplikację do nauki, system szkoleniowy opracowany na pół roku, który obejmuje również rotację kierowców, motywującą strukturę wynagrodzeń oraz plakaty, instrukcje i gotowe szablony.

Kupuję za

160 zł

To niewielka inwestycja, która ma moc odmienić Twoją firmę transportową.

Plus chroni Cię nasza

GWARANCJA SATYSFAKCJI

Dokładnie rozumiemy ryzyko podjęcia decyzji o zainwestowaniu w kurs online. Nie chcesz przecież marnować swoich pieniędzy na coś, co może okazać się klapą. W Internecie pełno jest przecież niespełnionych obietnic. Zatem pomimo, iż w polskim prawie na produkty cyfrowe nie ma gwarancji i zwrotów – my dajemy Ci 7 dni na zwrot. Jeśli po wykupieniu dostępu stwierdzisz, że to nie dla Ciebie, w przeciągu 7 dni możesz zwrócić kurs. Bez podawania powodu. A my oddamy Ci pieniądze.

Jeśli masz pytania, tu znajdziesz odpowiedzi

Niestety bardzo dużo treści, które dostępne są w Internecie jest po prostu nie zgodne z prawdą. Kierowcy o przepisach dowiadują się z filmów innych kierowców lub z uniwersytetu parkingowego. Bo na kursach wszystko tłumaczone jest zawiłym językiem, a w Internecie kierowcy tłumaczą kierowcom w ich języku, czyli pauza weekendowa traska, tacho, grube hajsy do skarbu państwa (mandaty). Niestety taka forma zdobywania wiedzy zarówno przez kadry, jak i przez kierowców, nie jest akceptowalna dla Inspekcji Transportu Drogowego. ITD. Nie weźmie tej okoliczności pod uwagę w przypadku mandatu.

Szkolenie Ekspert czasu pracy kierowców różni się przede wszystkim formą szkolenia. Moim zdaniem metoda parogodzinnego wykładu, jak w szkole, ma więcej wad niż korzyści. Przede wszystkim w ciągu paru godzin ciężko jest wyłożyć i zapamiętać taki ogrom materiału. Po drugie kierowcy nie bardzo chcą poświęcić czas na siedzenie na wykładzie, jak to niegdyś było w szkole. Nie zapamiętają z takiego wykładu wszystkiego. Nie zawsze są skłonni zadawać pytania z obawy przed wyśmianiem.

W szkoleniu Ekspert czasu pracy kierowców – uczysz się w aplikacji dostępnej na telefonie. Uczysz się kiedy chcesz i gdzie chcesz. Materiał jest podzielona na małe części i rozłożony na pół roku. Nauka polega na ciągłych powtórkach, wg krzywej zapominania.

Materiał szkoleniowy w formie fiszek został podzielony na sześć części. Każdą część realizujemy w innym miesiącu. Ma to na celu dawkowanie wiedzy. Przez miesiąc kierowca pracuje nad daną partią materiału. Jak dobrze wiesz nie będzie uczył się codziennie, tylko co parę dni. W końcu pytania będą powtarzały się tak często, że nie ma możliwości, żeby nie zapamiętał odpowiedzi. Taka jest idea nauki wg krzywej zapominania. Zanim kierowca zapomni to, co się dowiedział, powtórzy tą część tyle razy, że wiedza zostanie z nim na zawsze. Oczywiście jeśli ktoś ma życzenie uczyć się szybciej, może zrealizować program w krótszym czasie. 

Jeśli spojrzysz na komentarze pod filmami na YouTube o tematyce transportu, to 99% z nich piszą kierowcy. Kierowcy oglądają filmy podczas jazdy samochodem, co stwarza niebezpieczeństwo dla nich oraz dla innych uczestników ruchu drogowego. Dlatego szkolenie Ekspert czasu pracy kierowców zostało przygotowane w formie tekstu. Aby wykluczyć możliwość nauki podczas prowadzenia pojazdu. Dodatkowo temat czasu pracy kierowców jest skomplikowany – wymaga od nas dość dużego zaangażowania uwagi. Czytając pytania na fiszkach, potrzeba czasu aby się zastanowić nad odpowiedzią. Dodatkowo zdecydowana większość mężczyzn to wzrokowcy – zapamiętują obrazy, myślą obrazami. Takie osoby szybciej zapamiętują wykresy, obrazki, tabele, których nie brakuje na fiszkach.

Dla spedytorów i dyspozytorów też mam dobrą wiadomość. Jeśli chcecie sprawdzić coś na szybko – łatwiej jest znaleźć odpowiedź w tekście niż przewijać film.

Ideą szkolenia Ekspert czasu pracy kierowców jest takie zmotywowanie kierowców, aby sami chcieli uczyć się, dowiadywać i zmieniać swoje nawyki, aby generować jak najmniej naruszeń. Temu właśnie służy motywująca struktura wynagrodzeń. Właściciel firmy transportowej nie musi zatem sprawdzać wiedzy swoich kierowców. Może natomiast raz na jakiś czas (np. po przeanalizowaniu naruszeń z karty kierowcy) porozmawiać ze swoimi kierowcami na tematy, które sprawiają im trudność. Dzięki temu zbuduje z kierowcami lepsze relacje i utwierdzi ich w przekonaniu, że w każdej chwili mogą zadzwonić do niego ze swoim problemem, zamiast zadawać pytania w Internecie. Lepiej budować relację i wzajemne zaufanie, niż traktować się jak małe dzieci, które nie odrobiły pracy domowej.

Kierowcy, którzy jeżdżą na trasach międzynarodowych są najlepiej wykształconymi kierowcami z tej grupy zawodowej. Najgorzej wiedza ma się u kierowców obsługujących pojazdy specjalistyczne np. HDSy, gruszki z betonem, kierowcy piekarni z wieloma rozładunkami na trasie, kierowcy jeżdżący wokół komina, obsługa dróg itp. Są to kierowcy, którzy najrzadziej trafiają na kontrolę drogową ITD., a firmy nie pilnują aż tak bardzo dokumentacji. Zdecydowanie polecam szkolenie Ekspert czasu pracy kierowców również takim firmom, w których transport drogowy jest działalnością dodatkową.

Kto osiągnie efekty ze szkoleniem Ekspert czasu pracy kierowców?

Korzystałeś już ze standardowych szkoleń dotyczących czasu pracy kierowców i przyniosły one niezadowalający efekt.
Prowadzisz małą firmę transportową i nie stać Cię na drogie szkolenia.
Dopiero od niedawna prowadzisz swoją firmę transportową, jesteś „świeżakiem” i brakuje Ci nieco wiedzy i pewności siebie.
Twoi kierowcy jeżdżą w takich systemach, że nie masz możliwości przeprowadzić standardowego szkolenia, albo choćby spotkania przy kawie.
Potrzebujesz podreperować swoją dobrą reputację, bo masz już na koncie BPN (Bardzo Poważne Naruszenie).
Potrzebujesz szkolenia, które przyniesie długofalowy efekt i korzysta z niestandardowych metod.
Twoi kierowcy nie jeżdżą tak źle… ale każdy mandat wyniesie Cię więcej, niż to szkolenie.

Pamiętasz jak na początku powiedziałam Ci, że jest sposób na to, by stworzyć kompetentny zespół kierowców, których nie trzeba stale pilnować i prowadzić za rączkę jak małe dziecko, którzy mają „czyste tacho”? Bez wydawania ogromnych pieniędzy? Bez wielkiego wysiłku?

Myślę, że nie musiałam Cię przekonywać do faktu, że kierowcy sami z siebie nie będą podnosić swoich kwalifikacji. Przecież dokładnie widzisz jaki jest problem znaleźć kierowcę. Nie mówiąc już jaki problem jest znaleźć dobrego kierowcę. Ale nie możemy skupiać się na problemach, tylko szukać rozwiązań. Szkolenie Ekspert czasu pracy kierowców jest takim rozwiązaniem. Szkolenie podniesie kwalifikacje Twoich kierowców i spedytorów, zadba o właściwą organizację i dyscyplinę pracy, zmotywuje kierowców do dbania o „czyste” tacho, a Ciebie zmotywuje do budowania relacji z pracownikami, zabezpieczy Cię przed mandatami Inspekcji Transportu Drogowego.

Zapraszam!

Dlaczego powinieneś kupić ten kurs dzisiaj?

Spieszmy się doceniać kierowców – tak szybko odchodzą…

Dlaczego dzisiaj? Bo skoro poświęciłeś już tyle czasu i energii, by doczytać do końca to nie zmarnuj tego i już dziś zadbaj o swoją firmę transportową, która nie traci pieniędzy, klientów i wizerunku. Każdy dzień to krok, który możesz zrobić po to, by wyprzedzić konkurencję.

Bo jutro, któryś z kierowców może dostać mandat…

Może dostać ofertę od innej firmy transportowej…

No i… z naszą Gwarancją Satysfakcji, wybacz ale… nic nie ryzykujesz!

Dlatego jeśli jesteś gotów, by zacząć działać z jasnym planem na budowę własnego kompetentnego zespołu kierowców i spedytorów, opartego na szacunku i zaufaniu, to nie możemy się doczekać, by zobaczyć Cię po drugiej stronie.

Sylwia i Damian

© 2023 Dobry Przewoźnik Szkolenia | Polityka Prywatności | Kontakt